Włochaty sweter

Zawsze chciałam być tym kimś. Gdzie ta wyjątkowość ?
      Okazuje się, że niemal każdy się kiedyś nad tym zastanawiał. Będąc w wieku 15- 16 lat sądziłam, że kiedyś będę Kimś. W mojej głowie snuły się historię, że to ode mnie będą zależeć najważniejsze decyzje, będę mieć wpływ na różne zdarzenia, ponieważ uważałam,że jestem wyjątkowa i osiągnę w życiu to co tylko będę chcieć.Zaś najważniejsza jest ciężka praca i samodoskonalenie siebie.
     Czas jednak weryfikował moje myślenie. Z czasem coraz bardziej zdawałam sobie sprawę, że nie wygram Nagrody Nobla,że nie będę częścią światowej korporacji, że jeśli sobie nie zasłużę nikt nie będzie się liczył z moim zdaniem, że  będę najzwyklejszą jednostką, która codziennie chodzi do pracy, której być może nawet nie lubi. Która spędza od 8 do 12 godzin z ludźmi, którzy tak naprawdę są dla niej obojętni. Tak, w pewnym wieku  uświadomiłam sobie,że czeka mnie najzwyklejsza rzeczywistość życia. Nie jestem wyjątkowa, jestem taka jak inni, a przynajmniej większość i  nie zapowiada się na zmiany.
    Do czego dążę. W całym tym natłoku myśli zrozumiałam dość niedawno, że  tak naprawdę jestem wyjątkowa.
Każdy jest wyjątkowy. Mam swoje zalety i wady, bez których bym była nikim.
Mam swoje życie, i nikt nie ma takiego samego. Człowiek dopiero w pewnym momencie zaczyna doceniać to co ma, szanuje to i ceni, czasami nawet nie chce tego zamieniać na nic innego. Dopiero  pewnym momencie zdaje sobie sprawę czym tak naprawdę jest wyjątkowość.




SWETERKI NA JESIEŃ


    Sezon jesienno-zimowy mogę uznać za otwarty. Ostatnio pogoda była dość w kratkę, jednego dnia do godziny 16 cieszyliśmy się słońcem, innego od samego rana spacerowaliśmy z parasolką w drodze do pracy i z pracy.
Dziś zaprezentuje trend obecnej jesieni. Będą to sweterki, które z coraz większym rozmachem stają się trendem na polskim rynku. Jak je można inaczej określić, po prostu są włochate sweterki.
Wszystko zaczęło się od włochatych bezrękawników, można stwierdzić, że w tym sezonie najmodniejsze będzie wszystko co włochate.
      Oto kilka propozycji :

1.


2.

3.
4.
5.




Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Farbowanie włosów, jaki będzie najlepszy kolor ? Sprawdzamy wszystkie kolory !

KOLOR WŁOSÓW OMBRE czy ZŁOTY REFLEKS ?

Gdzie poznawać nowych ludzi?