Kolor wiosny 2015 .

FASHION 
       
      Nie, nie nie chodzi tu o krzykliwy kolor w którym nie każdy czuł by się pewnie.
Wiem, wiem, wiosna kojarzy nam się własnie z takimi kolorami.
Jednak jak już, niektórzy zdążyli zauważyć ostatnie lata w modzie to prostota, umiar i minimalizm.
Taki styl się przyjął i nadal funkcjonuje ciesząc się ogromną popularnością
Czerń, biel to kolory przewodnie tego stylu z wszelkimi odcieniami.
Jednak w tym sezonie pojawia się nowy kolor, który będzie ,, prekursorem'' tej wiosny.

      Nie, jeszcze nie ujawnię co to za kolor. Zawsze kojarzył mi się z cukierkami otulonymi białym pudrem z porcelanowymi lalkami, które miały ogromne rumieńce na twarzy, własnie w tym kolorze.

Już wiecie co mam na myśli ?
- Pudrowy róż......, tak to on będzie najczęściej gościł na sklepowych wystawach. 

     Jak ja bym go scharakteryzowała : uroczy, dziewczęcy, świeży, cukierkowy.

Zawsze go uwielbiłam, jednak nie zawsze mogłam liczyć na to, ze znajdę  jakaś spódnicę, bluzkę, koszule właśnie w tym kolorze, niezwykle  trudno go  spotkać. Teraz się to zmieni.   Jest to bardzo stonowany kolor i sadzę, ze każdy będzie się w nim czuł dobrze, ewentualnie można jeszcze ,,pomajsterkować'' z odcieniami, byle bezpiecznie.
Warto się na coś zdecydować w tym kolorze, nawet jeśli będzie to niewielki dodatek.

1. Płaszcze, kurtki 










2. Koszule 



3. Spódnice, sukienki 


4. Szalik, chusta


5. Torebki, kopertówki


6. Dodatki






















______________________________________





Co sądzicie o tym kolorze ? Przypadł Wam do gustu ?

Pozdrawiam ;)



Komentarze

  1. Ja na tą wiosnę właśnie zaopatruję się w takie jasno różowo-kremowe ubrania ! <3
    zdecydowanie ten kolor przypadł mi do gustu <33
    wspaniały post <3
    pozdrawiam cieplutko :3
    weeri-weri.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne <3 ja właśnie zaopatrzyłam się w pastelową kurteczkę :)

    http://saaaandiiii.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten kolor jest bardzo ładny ^^

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne inspiracje i kolory.Koszula jest śliczna !! *-*
    Pytałaś o obs. jasne,zacznij zrobię to samo ! :)

    http://adtadtadta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny post! :3 będę zaglądać tutaj cześciej :)
    zapraszam takze na mojego bloga :)
    może zaobserwujesz? będzie mi bardzo miło :*
    a potrzebuje 2 obserwatorów do setki

    http://meeaningoflife.blogspot.com/

    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolor jest mega ! *_* Fajny post :)
    Dzuliiia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolor jest cudny! Genialny post, kochana. Bardzo oryginalny i rzadko widywany na blogspocie. Będę tu częściej wpadać :)

    Bardzo proszę o poklikanie w linki. To dla mnie bardzo ważne! Odwdzięczam się obserwacjami!!! !http://wiktooria-blog.blogspot.com/2015/02/appreciatechoies.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Pudrowy róż to zdecydowanie nie mój kolor, jednak dla kasztanowatego konia (tzn rudego) ten kolor będzie świetny! :)
    Pozdrawiam
    http://stories-by-aru-and-saki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam pudrowy róż, bardzo mi sie podobaja plaszcze w tym kolorze :)

    http://glancerevely.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Kocham taki pudrowy róż <3
    Idealnie.
    Świetne inspiracje :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przedłużyłam rozdanie jeśli masz ochotę możesz wziąć udział, Zapraszam:)))

    OdpowiedzUsuń
  12. rzeczywiście, ten róż opanował wszystkie sklepy teraz, ale sama nie wiem czy jestem do niego przekonana...;)

    zapraszam do mnie
    alqxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. ja uwielbiam takie delikatne kolory ;)
    pudrowy róż jest bardzo kobiecy :)
    http://xblueberrysfashionx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Taki nude kolor jest piękny. :3

    http://dianaashe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Zgodzę się z moim poprzednikiem z tym że ciuchy w tym kolorze opanowały większość sklepów. Jednak nie przypadł mi do gustu ponieważ wole ciemniejsze.
    http://take-a-pencil-and-draw-a-f1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Mi jak najbardziej przypadł do gustu. Lubię takie kolory. Dobrze wiedzieć, że teraz można będzie je często spotkać. Kupiłabym sobie koszulę w takim odcieniu i spódniczka, bardzo mi się spodobała. :)
    + Śliczny blog
    http://believingindreams-story.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam pudrowy róż, pasuje do wszystkiego :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Jest cudowny, a najbardziej to podobają mi się spódniczki. Cudo

    zapraszam http://aslotta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Róż jest przepiękny :) Ta spódniczka jest przesłodka!

    Spodobała mi się całość i obserwuję :>
    Zapraszam do mnie (klik) =)

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam tego typu kolory ;)

    ♥MÓJ BLOG <--ZAJRZYSZ?♥
    Pozdrawiam xoxo

    OdpowiedzUsuń
  21. Spodnie różowe z wysokim stanem. Ale się ciesze ze on jest modny bo mam różowe converse xd. Będzie ślicznie pasowało. Tylko rodzice mi dadzą kasę na lato sama nie wiem. Śliczny blog i fajny pomysł :)(

    ZAPRASZAM coolcookkate.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Baardzo lubię ten kolorek, świetnie wygląda z szarościami, błękitami, albo czernią dla zmniejszenia słodkości. : )
    robertakaaa.blogspot.com : )

    OdpowiedzUsuń
  23. uwielbiam ten kolorek dodaje takiego uroku

    http://topgala.blogspot.com/2015/02/ferie-diy.html

    OdpowiedzUsuń
  24. Mi się bardzo podoba ten kolor. Szczególnie spódniczki o takim kolorze, są prześliczne! <3
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  25. fajne rzeczy ! <3
    Pytałaś o obserwacje, ja już. Czekam na uczciwy rewanż <3
    Poklikałabyś w baner Sheinside w prawej kolumnie ? Z góry dziękuję <3
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Kocham ten kolor! Śliczne ubrania ;3
    Obserwuję!

    Mój Blog- Klik

    OdpowiedzUsuń
  27. Gdzieś czytałam, że pastele mają być modne na tę wiosnę:) Bardzo podoba mi się ten kolor i przypadł mi do gustu:)
    http://xsomething-positivex.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. zaobserwuj ;) uwielbiam takie pastelowe kolory! :D

    OdpowiedzUsuń
  29. Uwielbiam pastelowe kolorki, a szczególnie odcienie różu! O pastelach się teraz dużo mówi i ogólnie są wszechobecne - nie tylko we wiośnie. :)

    Skomentujesz, zaobserwujesz? Będzie mi bardzo miło :)
    Mój blog ♥ - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  30. Jeśli ten kolor będzie królował podczas tego sezonu, to niech on zostanie już na zawsze <3 Wielbię to! Masz też rację, że minimalizm ostatnio pochłonął świat mody, ale to pewnie dlatego, że minimalistyczne kroje pasują do wszystkiego, a czasem trzeba wyjść poza ramy i spróbować czegoś nowego :) Podoba mi się u Ciebie i dlatego obserwuję :) Pozdrawiam cieplutko! :*

    www.sandina.pl

    OdpowiedzUsuń
  31. Zapomniałam dodać e-mail na bloga, ale już jest :)

    pisz na agatka29112@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  32. świetne rzeczy jednak najbardziej przemawiają do mnie rzeczy z Bershki :) Oczywiście również obserwuje :*
    slodkieslodkieczary.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. ślicznie inspiracje kochana! :*
    donutworrybehappy.blogspot,com - zapraszam do mnie, nowy post z OOTD walentynkowym :*

    OdpowiedzUsuń
  34. Kolor słodki i uroczy. Bardzo go lubię.
    Komplet ubrań z Bershki najbardziej przypadł mi do gustu. :)
    alenajpierwkawa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja najbardziej lubię ubrania ze Stradivariusa :)
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuje za wszelkie komentarze i obserwację.
Zostaw adres swojego bloga, a na pewno się odwdzięczę.

________________________________________

Thank you for all the comments and observations.
Leave the address of your page and I will visit your page.

Popularne posty z tego bloga

Farbowanie włosów, jaki będzie najlepszy kolor ? Sprawdzamy wszystkie kolory !

KOLOR WŁOSÓW OMBRE czy ZŁOTY REFLEKS ?

Gdzie poznawać nowych ludzi?