KOLOR WŁOSÓW OMBRE czy ZŁOTY REFLEKS ?

# Kolor włosów : 
Ombre czy złote słoneczne refleksy ?

      Od pewnego czasu na polskich ulicach królują włosy brąz od nasady i blond końcówki tzw. Ombre.
Można ja wykonać przy pomocy rozjaśniacza lub farby by uzyskać delikatniejszy kolor.
Ma ona swoich zwolenników, a także przeciwników, którzy na własnej skórze przekonali się jak to jest mieć popularną 
Ombre. Jedni narzekają, na fakt iż trochę przytłacza ich włosy, wydają się oklapnięte od nasady i ciężkie. 
Racja, warto zaznaczyć, że ombre jest doskonała dla włosów grubych i gęstych, puszystych. Przy włosach cienkich i prostych, mało puszystych, efekt nie jest zadowalający.
 U takich osób idealnym rozwiązaniem byłby blond od nasady i brąz na końcach. Póki co taka moda jeszcze się nie pojawiła
Dużo osób się skarży na popalone końcówki. 
Ombre wymaga  regularnego dbania  o końcówki w każdym innym razie będzie trzeba je skrócić.

   



Wady :
- niszczy końcówki - zapobieganie odżywianie końcówek za pomocą jedwabiu, oleju arganowego, podcinanie
-niezadowalający efekt  na włosach cienkich, włosy ciężkie, przyklapnięte u nasady 










       Proponuję coś innego niż Ombre, a jest to tzw muśniecie słońcem. Tu nie ma znaczenia jaki masz typ włosa. Na każdym typie wygląda olśniewajaco, a na włosach cienkich tym bardziej, dodaje im objętości. By uzyskać efekt najlepiej jest użyć rozjaśniacza np, Joanna w rozpylaczu (8 zł).
Obecnie są też dostępne na rynku  inne produkty do tego celu, stojące na półce wraz z farbami. Są to szampony, które działają w ciągu 10 minut, gdzie po wysuszeniu włosów suszarką uzyskujemy natychmiastowy efekt. 
Idealny efekt złotych refleksów otrzymuję się najlepiej na włosach o naturalnym kolorze jak blond, jasny blond, ciemny blond, bardzo jasny brąz.





Włosy ze złotymi refleksami zawsze kojarzą mi się z latem. Wiele kobiet o naturalnym kolorze włosów ma predyspozycje do samoistnego rozjaśniania  się włosów pod wpływem słońca.  


     Złote refleksy to idealny sposób na odświeżenie fryzury. W Polsce bardzo popularnym naturalnym kolorem włosów u młodych dziewczyn, jeszcze nie eksperymentujących z farbami, szamponetkami, hennami jest tzw. kolor mysi. Złote refleksy mogą mu nadać charakteru, a nawet  możemy uzyskać pożądany wręcz słowiański blond. 



Rozświetlacz Joanna

Można go znaleźć w Super-Pharm'ie, obok farb, szamponetek itp
Cena ok 8 zł

Nie należy przesadzać z użyciem, ponieważ można doprowadzić do efektu żółtych plam.
Na początek należy zastosować ok 6 aplikacji w różnych partiach włosów.
Po 2 dniach ocenić efekty i ponownie zapikować preparat pamiętając o rozczesywaniu włosów, które ma na celu prawidłowe rozprowadzenie rozjaśniacza na całej długości włosów.



     



       Co sądzicie o tego typu sposobach na ,,odświeżenie'' wyglądu ?
Macie jakieś własne doświadczenia, uwagi, rady związane z tematem, którymi chcecie się podzielić na forum ?

Pozdrawiam :)
 dziękuje za komentarze.

Komentarze

  1. Tak zlote refleksy!!!!! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ombre lepsze! Polecam

    OdpowiedzUsuń
  3. OMBRE NISZCZY KONCOWKI I TO FAKT,ALE EFEKT PIERWSZA KLASA,ZA TO REFLEKSY WYGLĄDAJĄ NATURALNIEJ ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nice! Very nice place;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy blog;-) bede stałym gościem tu:*)

    OdpowiedzUsuń
  6. amazing post about hair :)
    kiss
    new post
    http://sarameirelesthesnowwhite.blogspot.pt/2015/02/dont-give-up_12.html?showComment=1423827224276#c3763304301930506546

    OdpowiedzUsuń
  7. Wolę refleksy :D I właśnie szukam czegoś rumiankowego dla rozjaśnienia, a tu takie cudo! Dzięki!

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny post. Pytałaś o wspólną obserwację. Zacznij na pewno się odwdzięczę.
    http://agatha-agata-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Mi bardziej podoba się ombre :)
    Podoba mi się twój blog wiec obserwuje ♥
    http://tojaasia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. zaobserwowalam :)
    Ciekawy post i bardziej podobaja mi sie ze złotymi refleksami ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ombre <3

    Obserwuję liczę że się odwdzięczysz :) http://its-not-me-to-nie-ja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Naprawdę cudowny blog ^^ Świetny wygląd , bardzo mi sie podoba.I oczywiście genialny post :)) Bardzo ciekawy :) Jeśli pozwolisz (a to na pewno) zostanę tu na dłużej bo blog jest godny podziwu <3 Mam go już w zakładkach nawet i naturalnie OBSERWUJĘ ^^ Może wspólna obserwacja i komentarz? Ja już i czekam na Ciebie , może byc jedynie obserwacja ale to już zależy od Ciebie i twojej uprzejmości. Pozdrawiam kochana :* Jeszcze nie raz tu wpadnę<3 ! karolinablogpanda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny blog :) Ja obserwuję teraz twoja kolej http://art-of-the-raiinbow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziekuje ci za komentarz na moim blogu :)
    Przyznam ze dodajesz dosyc przydatne posty i blog mi sie podoba. Pytałas o wspolna obserwację. Czemu by nie :) Ja juz obserwuję i czekam na ciebie! Tylko mam nadzieje ze bedziesz co jakis czas mnie odwiedzała :)
    Pozdrawiam cieplo i do zobaczenia u mnie! :)

    Obiektyw mym okiem

    OdpowiedzUsuń
  15. Ombre nigdy do mnie nie przemawiało.
    Natomiast 2 opcja jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo podoba mi się post :) świetne zdjęcia i bardzo dobrze napisane!
    Pierwszy raz słyszę o czymś takim jak ,,muśnięcie słońca'' :)
    pytałaś o obserwację (przepraszam, że dopiero teraz odpisuję) ja już, teraz ty ;)
    Arleta! klik

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny post :)



    Co powiesz na obs za obs ? Daj znać
    http://muurder-murder-cookies.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja właśnie zastanawiam się czy ombre, czy refleksy :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja nigdy nie miałam ombre i na razie raczej nie planuję :)
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  20. Znakomity posstt ;)
    wiecej takichh ;)
    co powiesz na obs za obs ? :)
    Daj znac w moim poscie :)
    http://marteleblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja kiedyś zrobiłam sobie ombre, ale na krótko i raczej to się nie powtórzy ;)

    Obserwuję (jeśli spodoba Ci się mój blog, również go zaobserwuj, sprawi mi to wielką radość)
    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Ciekawi mnie ten rozjaśniacz, tylko nie wiem, czy sprawdziłby się na moich brązowych włosach ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Mi o wiele bardziej podobają się złote refleksy :)
    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Ombre jest genialne, ale nie przy moim kolorze włosów hehe :-)
    Moze obs? zacznij i daj u mnie znać:
    Możesz kliknąć w linki??:

    http://nataliazarzycka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Pierwszy raz słyszę o czymś takim

    OdpowiedzUsuń
  26. mi strasznie podoba się ombre <3!!

    OdpowiedzUsuń
  27. Ombre ładnie wygląda, ale zdecydowanie wybrałabym refleks:)
    http://xsomething-positivex.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Delikatne ombre wygląda fajnie a nie takie co się zaczyna w połowie włosów. Chciałam sobie kiedyś takie zrobic ale jestem zbytnio przywiązana do naturalnego koloru włosów.

    http://take-a-pencil-and-draw-a-f1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. ombre jest piękne, miałam jakiś czas temu, ale niestety zniszczyło mi to włosy ;)
    http://xblueberrysfashionx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Ombre jest cudowne, sama chcę zrobić ale niedawno ściełam włosy i czekam aż odrosną, ale jak zrobisz ombre wystarczy dbać o te włosy a na pewno nie będą zepsute :)

    PYTAŁAŚ mnie o wspólną obserwację ja juz teraz twoja kolei :*

    klaudia-duczek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. świetny post :) mi osobiście się bardziej ombre podobają :)

    http://saaaandiiii.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  32. Jejku, jak pięknie to wygląda! Może kiedyś spróbuję czegoś podobnego.
    Świetny post!
    ~~~~
    Zapraszam do mnie ;) vilolou.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuje za wszelkie komentarze i obserwację.
Zostaw adres swojego bloga, a na pewno się odwdzięczę.

________________________________________

Thank you for all the comments and observations.
Leave the address of your page and I will visit your page.

Popularne posty z tego bloga

Farbowanie włosów, jaki będzie najlepszy kolor ? Sprawdzamy wszystkie kolory !

Gdzie poznawać nowych ludzi?