Botki na wiosnę



W tym sezonie największą popularnością będą się cieszyć klasyczne czarne botki.

Jeśli już dokonujemy wyboru, jest klika rodzajów botków. Ja preferuję na wiosnę te z cienką podeszwą, które wydają się smuklejsze i lżejsze.



Osobiście sama jestem właścicielka takich butów. Miałam mieszane uczucia prze zakupem  na początku , ,, Jak to tak bez suwaka ? ".
Jednak teraz już wiem, że nie warto się przejmować takimi szczegółami, bo suwak jest tu zbędny.
Cena 70 zł.


Do wyboru mamy jeszcze inne propozycje. Botki z grubsza podeszwą.




SIECIOWE PROPOZYCJE


119 zł



Co sądzicie o tego typu botkach ?

Pozdrawiam





Komentarze

  1. Takie buty są śliczne, i sama mam zamiar sobie takie kupić :) Te z Bershki za 159 są genialne!

    Mam do Ciebie ogromną prośbę. Mogłabyś kliknąć u mnie w najnowszej notce w linki do sklepu Romwe? Proszę dla Ciebie to tylko kilka sekund, a dla mnie to naprawdę bardzo ważne. Z góry dziękuję! ♥ Mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Hey dear!
    Thank you for comment in my blog♥ You have a great blog!
    I follow! Waiting you♥
    http://juliemcqueen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. te za 159 z gumkami ładniejsze :D

    OdpowiedzUsuń
  4. z grubszą podeszwą mi się baardzo podobają :D
    super wybór na wiosnę
    obserwuję ;)
    http://michalinastaniec.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuje za wszelkie komentarze i obserwację.
Zostaw adres swojego bloga, a na pewno się odwdzięczę.

________________________________________

Thank you for all the comments and observations.
Leave the address of your page and I will visit your page.

Popularne posty z tego bloga

Farbowanie włosów, jaki będzie najlepszy kolor ? Sprawdzamy wszystkie kolory !

KOLOR WŁOSÓW OMBRE czy ZŁOTY REFLEKS ?

Gdzie poznawać nowych ludzi?