Zmodyfikowane mokasyny





    Prostoty ciąg dalszy. Ponownie powrócił trend na najzwyklejsze wsuwane trampki.
Są też tacy, którzy nazywają je mokasynami.Nie mam nic przeciwko temu.
Idealne buty na co dzień. 



     Bardzo dobre połączenie ze spodniami 7/8.
Dla osób, które lubią dodać sobie kilka centymetrów wzrostu, trendy w tym sezonie są bardzo przychylne. Warto poszukać na sklepowych półkach wsuwanych trampek z grubszą podeszwą, czyli na platformie lub  tzw . creepersów.








* artykuł nie ma charakteru promocyjnego
** źródło zdjęć : sklep  SinSay

Komentarze

  1. świetny post i blog :)
    obserwacja za obserwacje?
    jeśli tak to zacznij i daj znać ;)
    n0-p3rspeciv3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. mi najbardziej podobają się te jeansy, nie przepadam za takimi butami. :)
    Wesołych Świąt z Moim Blogiem :) Zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie za bardzo w moim stylu ;D
    Wesołych Świąt! :)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Te pierwsze buty najlepsze,chociaż ja wolę klasyczne converse :)

    http://adtadtadta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Podobają mi się takie czarne :)

    Zapraszam do mnie:)
    vickey1444.blogspot.com
    obserwacja=obserwacja

    OdpowiedzUsuń
  6. Podobają mi się takie czarne :)

    Zapraszam do mnie:)
    vickey1444.blogspot.com
    obserwacja=obserwacja

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam wszystkie rodzaje tych butów! :))
    Może wspólna obserwacja? Odpowiedź napisz w komentarzu na moim blogu:)
    MÓJ BLOG-KLIK:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Też ostatnio rozglądam się właśnie za takimi butami :)
    http://sloiczeknutelli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. Te buty są prześliczne! Sama wzbogaciłam się o jedną parę :D
    Obserwują #88 :) Mogłabyś mi podać nr obserwatora u mnie, bo nie mogę Cię znaleźć ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam slip ony <3 są mega wygodne i stylowe :) te z ostatniego zdjęcia bardzo mi się podobają :) właśnie muszę jakieś sportowe sobie spawić teraz na wiosnę :)
    Radosnych świąt kochana :)

    Kochana, czy mogłabym Cię prosić o kliknięcie w linki w poście oraz baner Sheinside?
    z góry bardzo dziękuję i jeśli będę mogła odwdzięczyć się tym samym, to pisz :)
    Pozdrawionka :)Daria

    OdpowiedzUsuń
  12. Amazing post :) Have a nice Easter weekend. Kisses :)

    http://www.itsmetijana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Polowalam na te ostatnie aż w kacu sie rozmyślilam ;/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja bardzo lubie tego typu buty. Szczerze,t o pasują do wszystkiego :)
    activeandhealthylife.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie lubię takich butów, chociaż te w panterkę są kuszące ;)
    http://klaudiaworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam te buty,mam już kilka par :)
    cinnamonefashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. jakoś do tej pory nie mogę się do nich przekonać, z jednej strony mi się podobają, ale z drugiej nie
    może to kwestia czasu, póki znajdę te idealne:D

    OdpowiedzUsuń
  18. Buty są świetne! Marzę o Conversach na platformie <3
    Pozdrawiam, Ola :*
    http://faszynerka.blogspot.com/2015/04/budapeszt.html

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuje za wszelkie komentarze i obserwację.
Zostaw adres swojego bloga, a na pewno się odwdzięczę.

________________________________________

Thank you for all the comments and observations.
Leave the address of your page and I will visit your page.

Popularne posty z tego bloga

Farbowanie włosów, jaki będzie najlepszy kolor ? Sprawdzamy wszystkie kolory !

KOLOR WŁOSÓW OMBRE czy ZŁOTY REFLEKS ?

Wszystko o blondzie